Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Politiske radioreklamer boomer
Mandag 31. oktober 2005
Af Stig Hartvig Nielsen
 
Kommunalpolitikerne står i kø for at indrykke reklamespots på de danske lokale radiostationer. Meget tyder på, at antallet af politiske radioreklamer vil sætte ny rekord op til dette års kommunalvalg.
"Der er fuld damp på hele vejen. Valget bliver større end både folketingsvalget og det seneste kommunalvalg", siger kommerciel salgschef Svend-Erik Kristensen fra Sjællandske Medier og Radio SLR til Ritzau.

Ekstern lektor i politisk kommunikation Rasmus Jønsson fra Roskilde Universitetscenter (RUC) tror, at det stigende antal politiske radioreklamer er et led i en generel tendens om mere professionelle kampagner.

"Der er en tendens til, at politikerne forsøger at komme uden om det kritiske mediefilter og i stedet forsøger at komme direkte ud til vælgerne med deres budskab", siger Rasmus Jønsson til Ritzau.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · DR Dokumentar tjekker 'De dyre direktører'
  · Piv Bernth stopper som dramachef i DR - tre producenter stopper også
  · TV 2-julekalender med magi og sang bag lågerne
  · 'Samme tid næste år' - nyt livsstilsprogram
  · Landskamp blev mest sete udsendelse - nogensinde - for Discovery Networks
  · Norge: Alene en hel vinter i de norske fjelde
  · Simon Talbot gør grin med svenskerne i nyt show på Comedy Central
  · Ny aftale betyder mere nordisk drama
  · DR henter tv-chef i Sverige
  · Ny dokumentar om fodboldlandsholdet



  · -