Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Hot30-lytter vandt gavekort på 5000 kr.
Tirsdag 20. december 2011
Af Stig Hartvig Nielsen
 
I hele november måned kørte netradioen Hot30 en lytterkonkurrence om et gavekort på 5.000 kroner til Bilka. I dag fik den heldige lytter så overrakt gavekortet. Samtidigt er Hot30 allerede i gang med en ny lytterkonkurrence.
Konkurrencen om et gavekort på 5.000 kr. var en del af Hot30s strategi, om at inddrage sociale medier i markedsføringen. Konkurrencen krævede derfor også lytterinteraktion på flere af Hot30s platforme.

Vinderen af konkurrencen, Kirsten Toft Nielsen, fik i dag overrakt gavekortet på 5.000 kroner og en stor buket blomster af radioens salgschef Jonas Stephenson Nielsen

Kirsten Toft Nielsen var lykkelig over præmien, og sagde samtidigt, at hun var og er meget glad for den gode musik på Hot30; "Kan man ønske sig mere!"

Samtidigt med overrækkelsen af dagens gavekort, er Hot30 allerede i gang med en ny konkurrence. Denne gang er der mulighed for at vinde en Apple iPad, og lige som sidst skal man i gang på de sociale medier, for at være med i konkurrencen. Man skal klikke på 'synes godt om' Hot30 på Facebook, man skal lytte til Hot30 mellem kl. 12 og 15 - og så skal man skrive 'det hemmelige kodeord' på radioens Facebook-væg. Er man heldig .. vinder man en Apple iPad den 3. januar 2012.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · TV 2 mister Jan Pytlick
  · Sandy French bliver nyhedsdirektør i DR
  · EM-triumf fejres på TV 2
  · Christoffer Boe bag nyt krimidrama til TV 2
  · Medieforbruget ændrer sig fortsat
  · Alsidig sportssommer på DR
  · DR vil forbedre streaming-tilbud
  · Rita tilbage på skolebænken og på TV 2
  · DR Sporten får ny vært
  · Organisationsændring i DR skal gøre kulturen tydeligere - og øge fokus på unge



  · -