Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Norge: Radioreklameomsætning på vej op
Torsdag 30. januar 2003
Af Stig Hartvig Nielsen
 
Mediedirektør i Carat, Helle Thorkildsen, tror at radioens andel af det totale reklamemarked vil stige. I dag købes der reklamer for op mod 400 mio. kr. årligt på de norske radiostationer, og en vækst på 50 mio. kr. vil ikke overraske Thorkildsen.
Når en ny landsdækkende radiostation starter sine udsendelser, vil den tage markedsandele fra nogen. Nogen tror at Radio 1 eller andre lokale radiostationer vil opleve dette negativt - men Thorkildsen mener iflg. På Lufta at andre medier vil mærke det - bl.a. aviserne.

Med en øget konkurrence om kunderne, vil også de etablerede radiostationer blive presset.

Radio 1s salgsdirektør, Espen Lund, tror ikke på en voldsom fremgang, men siger til Propaganda, at der ligger et potientiale i og med at der bliver mere fokus på radiomediet fremover.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Knap en ud af tre betaler for streaming
  · Troels Mylenberg fra Jysk Fynske Medier til TV 2 News
  · MTG sikrer sig rettigheder til EM i Futsal
  · Sæson to af ny Zulu-ungdomsserie
  · TV 2 producerer EM-svømning til udlandet
  · Europe League fortsætter hos Discovery
  · Regeringen og DF vil fjerne licensen og gennemføre massiv nedskæring af DR
  · 'Broen' vender tilbage på DR1 med fjerde og sidste sæson
  · Dansk sport giver vækst på TV 2 Sport
  · 'Zulu Awards 2018' bliver til en festival



  · -